Sunday, December 6, 2009

061209...pemergian bonda kpd chentaku bwt slame2nye......

segalanye belaku terlalu pantas........masih t'ngiang2 guraun cik bada mlm td.....tetibe pg ni, chentaku col aku n berikn kabar sedih ni......
macm2 hal blaku arini.....dgn air xd kt umah dr pg.....trpakse aku sekeluarga mandi di umah acik ku(adik bondaku)....bersiap2& bergegas ke umah chentaku bsame familyku.......
sebak bile melihat chentaku& familynye menangis........
masih aku teringat, 5thn dulu.................................................
sewaktu pemergian ayahda kesyangan ku kerahmatullah, chentaku lah yg mnjd temn setiaku....
memberikn smgt pdku....dikala itu aku sedang mnduduki SPM.............chentaku yg setia berada Dsmpingku..........kini. tibalah masenye utk aku berada Dsmpingya........aku tau, die sgt memerlukn aku dikala ini...........sbb tu lah aku xkisah balik sorg diri tgh2 mlm dr umahnye setelah selesai majlis tahlil........
Terima Kasih kpd kwn2, saudara mara ku yg dtg mnziarah.....yg xdtg tu, tetp beri ucapan tkziah....terima kasih semua!!!!!!
aku sgt brharap agar chentaku tabah mghadapi dugaan ini....tuhan xkn menguji hambanya melebihi kemampuan hambanya.......setiap yg hidup pasti akan mati...........tiada yg kekal di dunia yg fana ini............
ALFATIHAH.........................................

2 comments: